יום שלישי, 21 ביוני 2011

איך להתנהג בדייט הראשון

איך להתנהג בדייט הראשון
ההתרגשות מציפה אתכם לפני הדייט הראשון? קודם כל: בלי פאניקה. עליכם לזכור שישנם מספר כללים בסיסיים וחשובים ביותר בנוגע לרושם הראשוני, שלאחריהם הכל יהיה כבר ברור יותר ותוכלו לזהות תוך דקות האם יש אהדה או סלידה של הצד השני כלפיכם.
חוק מספר אחת, חשוב ביותר ובל יעבור: על הדייט להיערך במקום ניטרלי ולא בבית של אף אחד מביניכם. המקומות המתאימים לשם כך יכולים להיות בתי קפה, מסעדות, גלריה מעניינת או אפילו טיול על שפת הים. כך תוכלו באופן רגוע ושליו ללמוד ולהכיר איש את רעהו, ובמקרים קיצוניים תמיד תוכלו להסתלק מהמקום.
על אף שדיסקוטק או בר גם נמנים על מקומות ניטרליים, לא מומלץ לערוך בהם את הדייט הראשון.
חשוב להתלבש בבגדים נאים התואמים את אופי המקום שאליו אתם הולכים ועל הגברים שביניכם לזכור שעניין הדיוק בזמן הוא קריטי בדייט ראשון.
חשוב ביותר לשמור על איפוק בדייט הראשון. גם אם ממש בא לכם להפגין את האופי המתפרץ שלכם, לספר על כל החוויות הכי מסעירות שלכם וניסיונות מטורפים שעברתם, שימרו את זה לפעמים הבאות.
בדייט הראשון חשוב ביותר להפגין יכולת הקשבה והבנה, לנהל שיחה מוצלחת ושותפת ולשמור על נימוס.
בוודאי שאין כל עניין לשתף בחסרונות הבעייתיים שלכם, בקשיי היום-יום שאתם עוברים ובסודות הכי כמוסים שלכם. כל דבר בעתו.
חשוב להפגין ביטחון עצמי וכריזמה, דעה צלולה וקשר לכל הנאמר בשיחה. על כן לא מומלץ להרבות בשתיית אלכוהול אשר מטשטשת את החושים ואף מעוותת את המראה החיצוני לא במעט.
תמיד מומלץ לבצע את הדייט הראשון במהירות האפשרית ולא לדחות את הדברים. כך תוכלו לדעת לאן נושבת הרוח ואם זה לכיוון האחר מכם, תוכלו להמשיך הלאה בחיפושים ללא עיכובים מיותרים.
הממוצע הסטטיסטי אומר כי על מנת למצוא את בן/בת הזוג המתאימים ומערכת יחסים שתענה על ההגדרה “זוגיות“, יהיה עליכם לצאת לכ-13 דייטים.
אסור לאבד תיקווה וחייבים לשמור על אופטימיות וסבלנות. רק כך תמצאו אהבת אמת.
בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה