יום שני, 20 ביוני 2011

איך תכנס אליה הביתה ותעשה את הצעד הראשון:

איך תכנס אליה הביתה ותעשה את הצעד הראשון:
אז איך בכל זאת תוכל לעלות אליה הביתה מבלי שהיא תחוש אי-נוחות עם הדבר?
חלק ראשון של המדריך כאן
הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא שלעולם אל תראה כ”נזקק”, מסכן או לחוץ. אל תראה לה בשום צורה שאתה מחפש סקס עוד הלילה, אבל יחד עם זאת שחרר רמיזות עדינות וסקסיות אשר ידליקו אותה. עשה זאת כבדרך אגב וכמעט באדישות. “משחק” זה יגרום אצלה למשיכה ולגירוי, בעיקר אם הבחורה באמת מעוניינת בך ושואפת להגיע בסופו של דבר למערכת יחסים רצינית.
ישנן בנות שפשוט ביישניות מדי כדי להזמין אותך לעלות אליהן הביתה, וכל שעליך לעשות הוא להציע באופן תמים האם היא רוצה שתעלה לכוס קפה ושיחה טובה. במקרה שכזה, רוב הסיכויים שתענה בחיוב ובשמחה.
במקרים רבים תתקל בבחורות אשר גדלו על עקרונות שאומרים שאין להזמין הביתה בדייט הראשון ואז עליך להפעיל את כל קסמיך במהלך הדייט ובשיחה שלכם באוטו. עליך להשכיח ממנה את עקרונות אלה לגרום לה לרצות אותך ממש. כל זאת תוכל לעשות דרך התנהלות אישית המקרינה שאתה “קשה להשגה” ושאינך מחפש סקס מזדמן. אם תצליח להשרות עליה תחושת ביטחון זו, בוודאי תגרום לה להשתחרר מעקבות ולהסכים לך לעלות איתה הביתה.
טכניקה נוספת ועתיקת יומין היא הטכניקה הבאה: הזמן אותה לדייט בבית קפה הקרוב למקום מגוריה ומעט רחוק מביתך. במהלך הדייט תדאג לעשות כתם על בגדיך מהמזון או מכוס הקפה בסיום הארוחה ובקש ממנה בנימוס לעלות אליה רק כדי לנקות את הכתם המטריד והמכוער שפוגע בהופעתך. כאשר אתה כבר נמצא אצלה בבית, לא תהיה לך כל בעיה להישאר, לפתח שיחה מעניינת וליצור עניין מספיק כדי שהיא תרצה את חברתך להמשך הערב. במקרים רבים תהיה היא זו שתתנדב להסיר את הכתם השובב מהבגד המלוכלך שלך.
הדרך האחרונה והאמיצה ביותר מכל האחרות, היא פשוט לנקוט בגישה הישירה, לתפוס את העלמה, לנשק אותה בתשוקה ולהוביל אותה לתוך ביתה כאילו שאין בכלל אופציה אחרת. יתכן שדרך זו לא תצלח, אך כמו כן במקרים אחרים, נשים רבות אוהבות גבר חזק שלא שואל יותר מדי שאלות, בטוח בעצמו וסוחף אותן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה