יום שני, 20 ביוני 2011

איך תהפכו לאשפים באומנות הפיתוי במועדונים?

איך תהפכו לאשפים באומנות הפיתוי במועדונים?
על מנת להצליח בהיכרויות במועדונים, עליך להיות מלא ביטחון, ערני ומודע לקורה סביבך כל הזמן. עוד לפני שאתה יוצא מהבית החלט ודע לעצמך כי הערב הולך להיות ערב פיקאפ מוצלח, עם הכרות נעימה וסטוץ מפנק. כשאתה יוצא בגישה כזו, אתה מגדיל את סיכוייך להצלחה בהרבה.
כשאתה נכנס למועדון הבלט את עצמך בצורה מתוחכמת ומכובדת מעל שאר הנוכחים. צור סביבך אנרגיה מושכת ומסקרנת, ותהיה נחמד לכולם. תפלרטט עם ההיא ותצחק עם זו, תרקוד קצת עם המוזרה עם העגיל באף ורק בסוף, גש לאותה אחת שכבר מתחילת הערב באמת עשתה לך את זה.
תתקשר איתה עם העיניים, חייך אליה, תציג את עצמך בנימוס. אל תחשוש להתקרב עד כדי שזו תוכל להריח אותך ולחוש את המשיכה שלך כלפיה. הזמן אותה לדרינק.
קח אותה לרקוד באזור שבו התחלת את הערב. היכן שנמצאות הבנות שהיו שמחות להמשיך איתך את הלילה. תן לבחורה שלך לראות עד כמה אתה מבוקש. (גם אם מדובר רק במבטיהן של האחרות היא תשים לב. ככה נשים בנויות.) תרקוד בביטחון ופזר חיוכים חופשי.
כעת כשעלמת החן יודעת עד כמה אתה מבוקש בקרב בנות מינה, היא תחשוק בך אפילו יותר. מצא את הרגע המתאים ותציע בטון החלטי לפרוש מהמועדון וללכת לדייט הפרטי שלכם.
אז כעת אתם יודעים כיצד אשפי הפיתוי במועדונים פועלים וכל שעליכם לעשות הוא לשנן את השיטה, להוסיף את הפלפל הטבעי שלכם ולצאת למסעות כיבוש מרתקים. ומי יודע? אולי בעקבות ערב פיקאפ חם ועסיסי גם תמצאו זוגיות מדהימה, אהבה ורומנטיקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה